Bskulku 3 haftalıkken, gec anne sütü sarılıgı olmasına ragmen doktor 4 5 saat uyusun kaldırma demişti.
Normal sarılık riski bittiyse, sanırım 1 aya yaklaşınca o risk bitmiş oluyor, uyandırma taraftarı değildi kontrole götürdüğüm prof. Lar. 3 aylıkken gece beslenmesini kesmişti kızım hatta. Kalkmıyordu hiç. Nazar değmesin kimseye söyleme diyorlardı. Söylemedim ama yine de diş dönemi 2838r8 kere kalkmaya başladı 😀😀😀