Urmerveas Oğlum 4 buçuk aylık hemen hemen 1 aydır damakları çok kaşınıyor ağlıyor artık dişlerimi çıkıyor diyorum 1 ay oldu hala bişi yok jel kullanıyorum düzenli temiz su ile siliyorum ve tabii damak kaşıyıcı ları kehribar kolye ne arasan var
Damla29 Urmerveas cok normak hem atak hem damaklar cocugu mahvediyor bende şu tetagil den alıcam gecen gün agla agla durmadı 2.diş cok zorladı
Bebisveannis Urmerveas bekle bekle 12 aylıkken çıktı ve bir alt bir üst değişik bir tarzı oldu suan 😂
irva Burcu35 Çok huysuzlandı mı döküyorum ağzına bir tane.Missler gibi oluyor saatlerce huysuzluk yok.😄
Urmerveas Damla29 damak kaşıyıcı ları yla savaşı yo resmen Bi çıksalar herşey hemen ağıza çok zorlanıyo yada bana ilk diye öyle zannediyorum bilmiyorum
Urmerveas Bebisveannis vallahi çok korkuyorum her diş çıkışında bir macera ne yapsan durmuyo kıyamıyorum da ağlıyo
Urmerveas 1prens1prensesannesii ayy yok artık iyimiş geç çıkması ama çocuğum ağzını koparacak yakında 😂😂
Serife00 Urmerveas biz 2. Ayda salyalanma akabinde aşırrı kaşınma ile 7. Aya kadar geldik çok zorladı bu diş kızımı doğdu doğalı savaşıyor yavrum hala çıkmadı bekliyorum
Damla29 Urmerveas ilk olunca öyle oluyor ama bu diş serüveni cok uzun bizimkide 4 aylıkken başladı 7 ayda ilki cıktı 8 e girmeye 5 6 gün vardı 2.cıktı hatta ilk diş bi baktım patlamıs hiç agrısı sızısı olmadı ama 2. Diş fenaydı agla agla helak oldu cocuk
Bebisveannis Urmerveas evet çok zor gerçekten. Şimdi mesela yeni çıkacak gözükmüş uykusundan saçını çekerek uyanıyor 😢
Senemmm11 Urmerveas 3 aylikti belirtiler başladı 8 bucuk 9 aylikti patlattı. Suanda 11 aylik sadece altta 2 tane var. Birkaç gündür ishal sari sari yapiyo kakasını sanırım üstten de gelmek üzere. Osanit diş granülü aldım mucize gibi bisey mutlaka ondan alın ne jel ne calpol en iyisi osanit
Urmerveas Senemmm11 osanitin bazı bebeklerde alerji yaptığıyla ilgili Bi anket okumuştum bakalım Bi doktoru yla konuşayım bali