Synmannesi canım ikisinide aynı firma üretiyor Kayseri’de amca çoçukları Aynı parçaları ikisi de kullanıyor luxel daha iyi sanırım çok satardım evkurda
[silindi] ikiPrensesAnnesi20 aynen bende kullanıyorum ama ısıtıcı Demirleri görünür şekilde olduğundan fırını nasıl temizliyorsun ısınma panelleri var ya
ikiPrensesAnnesi20 [silindi] zaten tam fırına monte edilmemiş havaya kaldırıyorum elinle siliyorum geri indiriyorum