sevgi88 Secl bırakın alışsın güvende hissediyor demek ki zaman öyle çabuk geçiyor ki bi süre sonra bıraksın istediğiniz kucağa bile gelmiyorlar. 8 yaşında kızım var sevmek için yalvarıyorum ben bebek değilim diyor 3.5 aylık oğlum var uyanıkken hep kucağımda
umutvar1 Secl Bebeğiniz kucaktan inmek için baya küçük. Zaten alışkanlık kazanması için de 3 ayını doldurmasi lazım. Alışacak diye yavrunuzu kendinizden mahrum etmeyin yok yere. Tadını çıkarın 🤗
eceunverkanra Secl Su an bunu yasamanizdan normal bir sey yok. Dunyaya yabanci tek tanidigi ve bildigi sizsiniz. Benim oglum 7aylik hala kucagimda buyuyunce zaten gelmeyecekler, istemeyecekler zor evet ama değer emin olun🌸 Saglikla buyutun insallah