Uuy ay inşallah bende kolay atlatırım ya şimdiden korku sardı . Bir ay önce eşim astrazeneca aşısını oldu burda yurt dışında 3 gün ayağa kalkamadı ateşi 40 derece baş ağrısı eklem ağrısı titreme kusma çok kötü oldu üç gün işe gidemedi bende oyle olmaktan korkuyorum çocuğuma bakcak kimse de yok ailelerden uxak yaşıyorus o yüzdb