Gamzeli28 Annelerim 3 aylık bebeğim var gece nasıl giydirmeliyim? Sizler nasıl giydiriyorsunuz kısa kollu mu uzun kollu mu ?
Sevgilimmm Gamzeli28 sıcaklığa uygun uyku tulumu almanızı tavsiye ederim. Bir kısı uyku tulumu ile geçirdik mesela.
Juliet1 Gamzeli28 bence bu yaşadıgınız şehire göre değişir biz Adanadayken bu aylar çok sıcak oluyordu ama Erzuruma taşındık hala buz gibi geceleri. Bebeğiniz terlemediği sürece giydirin siz
buselidunya Gamzeli28 Kısa kollu zıbın, üstüne ince uzun kollu pijama takımı ya da tulum giydiriyorum
Gamzeli28 Juliet1 İstanbul’da yaşıyorum evim 24-25 derece oluyor üst katta oturuyorum sıcak oluyor o yüzden sordum gün içersinde kısa kolluyla duruyoruz