1prens1prensesannesii Kızlar oğlumun odasını yeni ayırdım 1 yaşında.. Normal de ışıkta uyumuyor. Ama gece uyandıpın da felan korkmasın diye önerir misiniz? Kullanan var mı?
Mom084 1prens1prensesannesii valla öneririm çocuk sonuçta ne olur nemolmaz ışık yakıp korkutmaktansa küçük bı lamba sart
eymenkerem 1prens1prensesannesii kaliteli uyku karanlıkta gerçekleşiyor ben tercih etmem asla gece lambasını. Yanına giderken bile ara koridor ışığını acarm
eyllekin 1prens1prensesannesii Çok fazla ışık yayanlardan değilde loş ışık hatta çok az ışık verenlerden olabilir.
umutvar1 1prens1prensesannesii Benim oğlumun odasinda var ama sadece dekor amaçlı duruyor açıkçası. Gece lambasıni koridorda kullanıyorum. Hem ona az bir ışık veriyor hem ben gece yanına giderken karanlıkta kalmamış oluyorum.