Busraabdullah Benim bebeğim bugün tam 5 aylık ama yere sımsıkı basip dökülmüyor ama adım atiyor tepiyor bize ama dikilmeye gelince yok 😀normal mi sizce aranızda benim gibi olan varmı bebekler kaçıncı ayda yere nasıp dikilirler
uykusuzMoMm Busraabdullah koltuktan tutup kalkmaya baslayınca 😆😬 8 bucuk aylıkken ayakda durmaya basladı oglum ben tutup yurutmeye çalışınca kendını yere atıyordu 🤕
Giizz Busraabdullah yok tabiki. Daha destekle yeni yeni oturmaya başlayacak ne ayakları üzerinde durması :)
Busraabdullah Giizz basmiyor hiç inat kucgmda türüyüm zaten de ayaklarını yere koyuyorum bas diyeyok😀