Arkadaslar bebegım 9 aylık bırkac araba baktım ama hepsı bırbırıne benzıyor gıbı geldı hamıltonla bagi quickfould kullanan varmı ya da memnunum dedıgınız tentesı uzun ve hafıf araba,onun dısında ya da kabınden vazgecıp joie literax 4 alacagım bunlardan bırını kullanıp memnun olsn var mı