Merhabalar bugün 17 aylık oğlumun pipisinde şişme ve kızarıklık oluştu, doktora gittik tıkanıklık var sünnet olması gerekiyor dedi, bir süredir işerken zorlanıyordu, İzmir’de güvenilir ve tecrübeli sünnet kliniği öneren arkadaşlar varsa yazabilir mi? İyi geceler