Ruzgar55 Anneler babası bilmeden dünkü mamayı vermiş birşey olurmu . Biberonu dökmeyi unutmusum normalde mama içen bir bebek deil aşıya giderken almıştık yanımıza
merve0128 Ruzgar55 bence bi takip et ya da doktoruna yaz ne olur ne olmaz daha iyi bilgilendirir seni
uykusuzMoMm Ruzgar55 1 gün mü beklems oluyor cnm yani bem bazen yapıyorm içmeyince 1 bucuk saat beklems olanı verıyorm normalde 1 saat sonra verilmemesi lazm ama yarım saat gecınce verıyorm yarım saatın sonunda döküyorum vermıyorm içmezse
Ruzgar55 uykusuzMoMm 24 saat geçti evet iceli de 6 saat oluyor iki üç kere kustu kakası herzamanki gibi ateş yok .halsizlik yok