GkyGlr hayırlı olsun bebeğiniz, uyku da onun ihtiyacı olan bir besindir, bırakın uyusun o uyanacagi vakti bilir merak etmeyin. Bizim doktorumuz bu şekilde önermişti çok da faydasını gördüm. 2 saatte bir uyandırılan bebekler ilerde gece uykusunda sorun yaşayabiliyor.