Momkids Oğlumda da çıkmıştı, 3.5 aylıktı kontrol edildi, detaylı şişlik içine de bakıldı. Doktor sıkıntılı bir durum değil, gayet doğal olan, bebeklerde genelde sık rastlanan ve kendi kendine geçen bir durum olduğunu söylemişti. 1 ay sonra da tamamen yok olmuştu.