Sandall_
Bir ayı geçti hala istiyor ama öyle ağlama falan yok seviyor cici diyor.biranda kestim çünkü azar azar asla bırakmazdı oyaladım istedikçe bitmiş anneciğim dedim dışarı çıkerdım üç gün zor geçti ağlma krizleri ğeçirdik ben de çok ağladım çok mecbur durumda değilseniz emzirmenizi tavsiye ederim