Prenses-annesi1
Kuranı kerimde apaçık yazıyor.. nasıl bir günah işliyolarlar.. ya inanmş olsan onlara..
Haram nası diyebiliyorlar.
Hangi süreydi hatırlamıorm ama kuranı kerim mealini okumaya başladığında çok başlarda geçiyo bu konu.
24 aydan fazla bile emzirebilceği de var.
Allahım öyle güzel açıklamışki. Ben şimdi ayetleri yanlş yazıp günaha girmiyim aç bak..
24 aydan önce kesilcekse eşin rızası falan olcak gibi bişelerdd yazıyor. Cümle cümle yanlş yazmamak için açıklayamıyorum. Lütfen sen bak ve o cahil yengene göster ki başkalarınında yanlş yönlendirmesin.