Kızlar bebeğimin Pazartesi günü 6. ay aşısı yapıldı. Aşının yapıldığı yerde kızarıklık vardı. Bugün dokunduğumda beze gibi bir şişlik fark ettim. Serçe parmağımdan biraz küçük boyutta. Yarın sağlık ocağına götüreceğim tekrar. Başına gelen var mı, ciddi bir şey mi acaba? Biraz endişelendim doğrusu 😪
Teşekkürler şimdiden güzel anneler. 💓🌷