Merhaba anneler,
Kızım bugün 4 ay 4 günlük. Bugün gündüz saat 11 den akşam 9 a kadar toplamda 1 saat uyumadı.
Gece uykusu da maksimum 3 saat uyuyan genel olarak 2-2,5 saatte bir gaz çıkararak uyanıp tekrar emmeden uyumayan bir bebek. Sadece anne sütü alıyor günlük kaka& çişini de yapar. Çok zorlanır oldum uyku uyumamasi gün içinde moralimi de çok bozuyor. Bana neler önerirsiniz ve böyle durum yaşayan var mı?