Ben 1 aylıkken aldım şimdi 5 aylık olduk bi faydasını göremedim salyası da akıyor bazen ağlama krizlerine giriyor birileri gelince ve bir yere gidince çok huysuzlanıyor şimdi de elleri hep ağzında diş çıkartıyor sanırım ama gene huysuz gene huysuz 😬yani bebekten bebeğe göre de değişir bence