İş görmezlik ödeneği olarak geçiyor Hamileliğinin 7. Ayında 2 aylık rapor alıyorsun ve doğumdan sonra 2 aylık rapor alıyorsun çalışamaz ibaresinin olması lazım raporu alırken işe gitmeyeceğini belirt ki ona göre yazsınlat canım çalıştığın firmanın muhasebesine vermen yeterli parası pttye Yatıyor Ama 2 aylık raporun bittikten sonra 4000 küsür diğer iki aylık raporun bittiğinde tekrar aynı şekilde yatıyor her ay alamıyorsun bende aldım raporun bittikten sonrada çalışmak istemezsen 6 aylık ücretsiz izin alabilirsin