Kızlar merhaba. Çok caresizim artik size de sorayim belki başına gelen vardır. Koltuk altımda yaklaşık 3 aydır sürekli ciban çıkıyor. 4 5 tane çıkıyor geçiyor biraz zaman sonra yine çıkıyor. Tanesi ceviz büyüklüğünde 😔 çok ağrılı ve acılı oluyor. Asla uç vermiyor patlamıyor yani. Doktora gittim araştırmaya git dedi. Randevu bulamıyorum. Özele gidecek durumum yok esnafiz durumlar malum. Başına gelen var mı nedir bu nasıl geçer yardımcı olur musunuz 😔