Kızlar merhabalar oğlum 5 ay 3 günlük, doğduğundan beri anne sütü alıyor kilo alımı iyi devam etti hiç mama vermedik. 3.ayın sonunda gece ilk uykusu baya uzamıştı 9 da yatıp 2-3 bazen 4 de kalktıgı oluyordu ve geceyi toplam 2 emzirmeyle bitiriyorduk. Sonra evlere şenlik 4.ay atağı bizi de vurdu uykularımız mahvoldu. Gündüz hep kısa uyuyordu düzenimiz yoktu (kolik bebek) ama gece saat başı uyanır oldu.
4.ay atagı bitti ancak uykularımız hala kötü ve asıl sorum emzirme sıklığım arttı. 9 da yatıyor 12 de mutlaka uyanıyor sonrası da 2-4-6 diye gidiyor resmen. Emzirmezsem sakinleştirip uyuyamıyorum kolay kolay. Bir de gün içinde de 3 saati çok nadir buluyor 2 saatte bir emiyor yenidoğan gibi. Yanlış anlamayın bundan şikayetçi değilim ama biberon almıyor çocugum asla dışarı çıkıp işlerimi halledemiyorum çıksam bile panik oluyorum hep. Yarın öbür gün işe başlayınca napıcam bilmiyorum dr sordum 7 ayı doldurursa karnı doyar ek gıdayla korkma dedi. Uykuları da 6.ayda daha kötü olacak 7 de düzene girer dedi bilmiyorum 🤷♀️ son aydaki kilo alımı 400 gr. civarı dr iyi diyor
bu kadar sık emmesi normal mi? Gece uykularımız nasıl ? Sizde durumlar nasıl merak ediyorum sütüm iyi ama bazen iştahlı bebek ve doymuyor mu diye merak ediyorum 😳