Fatma--- Maaleaef zaman alacak.Sizin durumunuzu yaşayanları öyle çok okudum denk geldim ki inanılmaz.
Ben ilk dozu yaptırdıktan sonra zerre yan etki yapmadı aşı fakat 5. ay kontrolünde doktorumuz yoğun kusması ve mukuslu kakasından mütevellit inek sütü alerjisinden şüphelenmişti 2.Dozu askıya alalım dedi.6 buçuk aya kadar yolu vardı diğer dozun kusmasıda o zamanlar şak diye kesildi mukuslu kakada ama benim içime bir kere kurt düştüğü için içim rahat etmedi ve 2 .dozu yaptırmadım.Görünen o ki boşuna olmadı ama olsun bu aşı beni korkutuyor içeriği ve yan etkileri ürkütücü.Üstelik tam koruma sağlamıyor maalesef.Diyetinize devam edin umarım çok geçmeden atlatırsınız.