Kızlar bebeği prematüre olup emziren var mı? Nasıl bir yol izlediniz? Biz küvözden çıkalı 12 gün oldu. Doğalı 33 gün oldu. Karnımda olsa 37+1 olacaktı. Sütümü biberonla veriyorum ama önce hep meme teklif ediyorum. 5 6 dakika emip uyuyakalıyor, nadiren 15 dakika emdiği oluyor. Bir öyle bir böyle ilerliyoruz. Yalnız sütüm çok tazyikli akmaya başladı. Özellikle sol göğsümde hem süt akışı çok hızlı hem de tazyik var. Genzine kaçıyor sürekli, hatta biberonu bile kaçırıyor bazen. Biraz sağıp öyle veriyorum memeyi yine kaçıyor, birden çok kuvvetli çekiyor çünkü heyecanlı oluyor. Ne dersiniz tamamen memeye dönebilir mi? Geç mi kalıyorum?