Dün 2 ay aşılarımızı olduk (Verem aşısı hariç) dün çok değildi ama bugün meme emerken2-3 dk emiyor sonra ağzından çıkarıp mızırdanıp tekrar memeyi alıp bir yudum alınca tekrar tekrar aynı şeyi yapıyor ve sonrasında kızarıncaya kadar ağlıyor 🙄 ama mamayı verince bu tekpkiler yok 🤷🏻♀️ bu durum geçici mi yoksa memeyi tamamen mi reddedicek ki 🥺