6+ ay icin olan biberonu denedinizmi?ben gece yaz cocugu susuz biraktim nerdeyse.dusundukce vicdan azabi cekiyorum.bardakdan icemiyirdu biberon sevmiyordu anca emzirmeyle susuzligunu yatirdu garibim.1 yasindan sonra o biberonu aldim ve cok guzel iciyor.zamanlada bize bakarak bardakdan icmeyi ogrendi zatne