TalentedMom Bernagktas aptamilin çok kabızlık yaptığını duydum o yüzden hiç almadım ben bebelac gold kullanıyorum çok memnunum 3 kere mama değiştirdik hiç kabız olmadı mama açısından
Anneyimbennnnn23 Bernagktas Bizde hastane çıkışından itibaren aptamil kullandık ama gaz sorunu oldu kakasını yapamadı sonra değiştirdik şu an baby goat kullanıyoruz ebe arkadaşım tavsiye etmişti keçi sütlü