Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık süt yumurta alerjisi var 3,5 aydır sütten kesmek istiyorum çünkü süt yumurta tüketemediğimden mi bilmiyorum sütüm yok emerken sinirleniyor her ikisini emmiyor doymuyır mama vermeye uğraşıyorum 1 aydır inat ettim yok istemiyor memeye o kadar bağımlıki sürekli ağzında dursun istiyor ek gıda denedim ona da ağzını şimdiden kilit yapıyor ne yapacağımı şaşırdım 5,5 yaşında da kızım var ikisiyle uğraş ayrı dertler gerçekten çok yoruldum sizce ne yapmalıyım