Betulgul18 Bebeğim 5 buçuk aylık ve bir iki kere idrarında kristalimsi şeyler farkediyorum. Idrar tahlili yaptirmaya yarin gideceğiz ama kafam çok karışık çok üzülüyorum bu durumu yaşayan var mı?
TiniminiKayra Betulgul18 bezi cok bekletiyosaniz bezin icindeki kristaller disari cikiyo onalar olabilir
Papatyaninannesii Betulgul18 kırıstel derken ? Nasıl bebekpin bezini bekletincede kristel gibi şeyler cıkıyor canın o olabilir
Fitifiti Betulgul18 Bez dolduğunda içini açın altındakiler bulduğunuza benziyor mu bir teyit edin derim.
Marinedeniz Canim o bez cok dolunca patlior bazen yandan cikior ciste kristallesme ilk defa duydum bncede bezdendir o