Kızlar bebeğim tam 2 buçuk aylık ilk kez böyle oldu bi kaç gündür zaten aksamları ağlayarak uyuyordu daha yeni uykusundan çığlık çığlığa uyandı resmen ağlama krizi geçirdi eli ayağı titriyordu ayaklarını karnına falan çekiyordu ama uyuyoduda uyandırmaya çalıştım biraz uyandı emdi sakinleşti tekrar uyudu ama sizce gaz sancılarımı olmaya başladı gaz damlası kullananlar hangisinden kullanıyor biz daha hiç kullanmadık böyle bi sorun yaşamadığımız için