7 aylık bebeğim var pandemi sonrası işe başlamam gerekiyor. Annem bakıyordu ama ani bi kararla artık bakmayacağını söyledi. Bir buçuk hafta sonra işe başlıyorum dünden beri çevreden bakıcı arıyoruz ama bulamadık bulduklarımız vazgecti bize uymadı felan. Sobe gündüz bakım evi var izmir de oraya vermek zorunda kalıcaz en nihayetinde ama çok tedirginim oğlum pandemiden dolayı kimseyi görmedi doğdugundan beri bir tek doktora götürdük. Bir anda kreşe bırakıp işe gitmem gerekecek psikolojisi nasıl etkilenecek bilmiyorum. Uykusu emerek ve sonrasında yüzüstü yatırıyorum karanlıkta zor yani beslenmesi deseniz kaşık biberonla içiyor anne sütünü herşeyi zor yani nasıl olacak bilmiyorum akıl verin lütfen