Yahmir haberlere çıktı bugun ya atv yada Show olması lazım izlerken kanım urperdi titredim.. O kadar kotu birşey ki körpecik yaşında ölmüş hemde canice. Geride kalanların başısağolsun çok üzgünüm dıyecek birşey bulamıyorum. Ama bildim tek bir şey varki yüzlerce kadının öldürüldüğü bu dunyada adalet sağlanamıyorsa binlerce gençler sebepsiz yere öldürüldüğü zamanda sağlanmayacak. Haykıralım hep birlikte #MERTCANİÇİNADALET# Diye..