Ozgecee3 ateş 38i geçmeden ateş düşürücü verme canım hatta bazı doktorlar 38.5tan önce ilaç verdirmiyor. Bize hiç ateş yapmadı 2 aylık aşıları, ben yine de o gece neredeyse hiç uyumadım ve saat başı ateşini ölçtüm. Sadece biraz huzursuz ve uykulu idi. Ertesi güne o da geçti. İnşallah sıkıntısız atlatırsınız 🤲🏻