Merhaba anneler Bebeğim 5 ay 15 günlük kontrolde doktorumuz dönmesi gerektiğini söyledi ama benim bebeğim hala dönmüyor Canım çok sıkkın her gün egzersiz yapıyoruz arkadan itiyorum dönmesi için doktor 2 haftaya kadar dönmesi lazım dedi 1 hafta geçti ve benim canım çok sıkılıyor Bebeğim hala dönmüyor bu durumu yaşayan oldu mu anneler şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim🙏❤️