Marjinal_Anne2 bizde gittik hiç bizede sormadı (sizden daha küçüktür bebem mıhtemelen) bir kaç bişey yaptı çok iyi dedi ben anlatmaya çalıştım pek oralı olmadı o kendi yaptıklarına baktı. Bizede 3 ay verdi önümüzdeki ay tekrar gidicez 3 ay sonra gel tekrar bakalım dedi 😌 normal heralde onlar kendilerine göre bakıyorlar ve anlıyorlar sanırım anormallik olsaydı söylerlerdi.