Ipegim canm bir çok aklıma yakılanlar vardı, en önemlisi işaret parmağını kullanmıyordu bir şeyi işaret ederken el ile, konuşma sesleri sadece ıh ıh ııııı sesleri, sonra bir kaç el hareketleri ritmeik şekilde , bazen mimiksiz falan kalıyordu vsvs bu tarz sorunlar canım sürekli de takipteydim bugün şehir dışına bi doktora gittik uzmanına ,