1234___ seanslar şu aralar ile tekrarlanır diye bişey yok, duymadım, bence ihtiyaç oldukça yapılabilir..
evet biraz acılı oluyor, emla krem kullanılıyor
bende sivilce skarları vardı tamamen geçirir diye ummuştuk ama öyle olmadı
lekeler yok ediyor, yüzünüzün rengi açılıyor resmen..
güneşe çıkmamanız kendinizi korumanız gerekiyor.. ben Aralık ayında yaptırmıştım