Spiralden önce hiç regl olmuyordum yani doğumdan sonra regl olmadım spiralden bir ay sonra regl oldum normalden fazla kanamam var sabahtan beridir 7-8defa dolu dolu ped değiştirdim bardaktan boşalırcasına geliyor normalden ilk gün bile üç ped değişirdi en fazla normal mi ya ben böyle kanama görmedim daha önce birde spiralden sonra regl görmeye başlamamda normal midir?