Anne4 gebelikte düzenli (her gün, hergün aynı saat aralığı gibi) içilen kafein, Bebek doğunca da etkilemiyor, 300 ml günlük tüketebilirsiniz o zaman. Gaz ya da huzursuzluk yapmıyor. Filtre kahvesiz yapamayanlardandım gebelikte doktorum söylemişti 🙂 doğumdan sonra da hiç sorun yaşamadım , fazlası zarar 😊