Kızlar bebeğim 3,5 aylık hiçbir sorunu olmamasına rağmen özellikle akşam saatlerinde uyuyana kadar hiç durmadan ağlıyor huzursuzluk yapıyor kendince. Karnı tok altı kuru gazı yok anlamıyorum. Nerde hata yapıyorum. Hiçbir sağlık sorunu da yok. Kucağıma alıyorum gezdiriyorum hoplatıyorum konuşuyorum bana mısım demiyor. Normal mi sizce ne zaman biter bu ağlamalar huysuzluklar?