Kızlar oğlum 14 aylık alt üst 4 er dış çıkardı toplam 8 disimiz var. Bu arada aşırı huysuz sabaha karşı uyanıyor falan ben sanıyorum ki köpek dişler çıkacak hadi bugün artık jel süreyim dedim normalde ağzına da baktırmaz aa jeli sürerken bi baktım alt üst köpek dişlerin yanındaki azılar şişmiş uçları gelmeye baslamis. Neden böyle oldu acaba bilen var mı