Melmural Sevgili anneler doğum yapalı 40 gün oldu sezeryan oldum korse kullandığım halde göbeğim kaldı sizlerle durumu nasıl oldu sizler neler yaptınız ben önerilerinizi bekliyorum çok kafama takıyorım gördükçe 😔
gocebebirbayan Melmural canım kafana takma çünkü yakın zamanda gitmeyecek o göbek. Benim ki kendi imparatorluğunu kurdu mesela.
Ocak2021 gocebebirbayan hahahah😂😂 valla benimki de öyle 3 farklı korseye rağmen kendi aleminde yaşıyor ve gitmek gibi bir niyeti de yok
RumeysaH 5 aylığım göbek duruo spor yapayım dedim ikinci günü sezeryan yerlerim acıdı gittiği yere kadar artık napalim 😂😂
Balbocegimm 9 ay boyunca karnımızda karpuz taşıdık. Nasıl 9 ay içinde o hale geldiyse o göbek 40 günde de gitmeyecektir. Ama tamamen de kalmıyor zamanla azalıyor. 8 ay olacak benim doğum yapalı hamilelikten önceki kiloma 1 ay içinde inmiştim ama göbek hafif duruyor. Spor yapabiliyor olsak eminim daha hızlı gider.
gocebebirbayan Ocak2021 maalesef canım. O yüzden hiç düşünme strese sokma kendini boş yere. Bende korse kullandım ama tık yok.
Coala 4.5 aylığız, 3 ay boyunca Geceli gündüzlü korse ve toparlayıcı tayt kullandım, emzirmeme rağmen yediğime içtiğime çok dikkat ettim, chloe bile yaptım 20-25gün ama ama amaaaa 🙈🙈🙈 olmadı ben de kabullendim 🙈🥴🙄🙄