Herkesin derdi başka işte. sağlık sorununuz olmasaydı şunu diyecektim. “ ayy ne şanslısınız bende keşke göğsümü alsada biberon içmese diye uğraşıyorum.. 😢 “ tabi sizinki sağlık sıkıntılarından dolayıymış geçmiş olsun… meme reddi yapıp biberon alışkanlığı nasıl kazandırılır merak ettim doğrusu. Keşke benim oğlumda biberon alınca ağlasa. Bizde de tam tersi durum meme alınca kıyamet kopuyo