Merhaba sevgili anneler. 16 aylık oğlum var. 19gün önce memeden kestim. Annesütü ve ekgıda alıyordu. Süpriz 2. Minnoşa hamile olduğumu öğrenince doktorumun da tavsiyesiyle kademeli azaltarak memeyi bıraktık. Oğlum son zamanlarda çok iştahsız neredeyse hiçbirşey yemiyor. Eskiden iştahı iyiydi. Kilo verdi, yüzü inceldi. Boyu uzadı evet ama boya mı gidiyor, diş çıkarıyor bir yandan ondan mı bilemedim. Bir geçiş dönemi midir. Neler yapmalıyım sizlere danışmak istedim. Memeyi bırakınca kendimi vicdanen kötü hissediyorum. Sanki memeyi bırakınca tepki olarak mı yemiyor diye. Kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor biliyorum. İştahı yerine gelsin eskiden yediği şeylerden az az da olsa yesin vitamin alsın yeter…