Deniz3402 4aylık bebeğim akşam 8de odaya giriyoruz hemen bezi değiştir gece lambasını yak emzir sonrada kucakta pış pışla uyut şeklinde gidiyorum. Bu rutin sayılır mı? Başka nelet yapabilirim?uzun birşey uygulayamam uykusu geldiği için ağlıyor
efsun0_0 Deniz3402 evet bunlarda rutin ve bence yeterli içeri girip pencereden dışarıyı anlatıp güneş uyudu akşam oldu diyip perdeyi çekmek veya öncesinde küçük olsa bile kitaptan resim göstermek vs de eklenebilir
Gin Deniz3402 bizim rutinimiz bez değişimi, pijamalarını giymesi, mama, uyku müziği şeklindeydi. Yanına da uyku arkadaşı ve emziği alınca uyurdu. Daha sonra kendisi bu rutine 3 hikaye okunmasını ekledi.
Woody Deniz3402 odaya geçerken evdekilere, odalara, oyuncaklara iyi geceler diyip el sallıyoruz. Rutin bundan ibaret 😀 siz de böyle bi şey yapabilirsinşz.
Gin PrensinAnnesi2021 büyüdü artık canım 2,5 yaşında☺️ Artık rutindeki mama ve emzik kısmını yapmıyoruz. Ama bezi değişip geceliği giyince yatakta alıyor soluğu.