mavisgozlum yani bilemiyorum 🤷🏼♀️ Çünkü ağzını çok açmıyor benim kızım diş döneminde olduğu için herşeyi ağzına götürüp ısırmak istiyor.damlayı boş yere damlatmamak için böyle ilerle demişti doktorumuz ama damaktaysa sizin damlatabilirsiniz bence.Annemde bir dönem kullandı mesela aynı şekilde damak probleminden dolayı onada damlatıyorduk