Ayse_54 cocugunuzu takip edin benim oğlum sabahtan yapmazsa akşama kadar beklerdim zaten gazı kaka yapmayisi huysuz ederdi onu. yapsın diye durterdim 2 3 güne bir ne zmaan yapmazsa yani 10 güne kadar normal diyorlar ama mümkün değil bence 10 gün yapmamak çocuk çatlar,, mesela 1 gün yapar 1 gün yapmazdı büyüdükçe her gün yapmaya başladı ek gıdaya geçince sabahın 8inde kaka yapar oldu 12 aylıkken gunde 3 kere yapti 14 15 aya geldiğimizde 2 ye 1 e düştü onda da yemek yemeyisi ağrısı sızısı var diye herhalde