Merhabalar güzel anneler bebeğim 28 günlük doğduğundan beri günde 6-7 defa kaka yapıyor sürekli emmek istiyor ve emme süremizde uzun oluyor daha emerken kakasını bırakıyor 😊 benim bildiğim ilk günler bu kadar sık kaka yaparken sonradan daha az sıklıkta yapıyorlar acaba ishal falan mı bebeğim yoksa normal midir?