Aysek1 Kizlar bebegim doymuyor.her 3 gundur gozlemliyorum.simdi ben mama alicam.kabiz yapmayan bi mama onerirmisiniz.bide mama arti meme nasil oluyor.bilgi verirmisiniz.kizim 3 aylik 4 e girdi
DefneVeraasigi Kabız yapması durumu bebeğe bağlı bir durum. Ama içindeki probiyotikler adına hipp markasını kullanabilirsiniz. Diğer mamalara göre pahalı fakat mama- meme şeklinde ilerleyecekseniz fiyatı sizi yormaz diye düşünüyorum
DefneVeraasigi Bir de sütünüz azaldıysa çok yorgun ve uykusuz olmalısınız. Birilerinden yardım isteyerek kendinizi dinlendirebilirseniz mama olayına hiç bulaşmamış olabilirsiniz😊 var mı çevrenizde öyle biri ?