Burcugok Merhaba anneler bebeğim çok gazlı 26 günlük fitil kullanmayı düşündüm sizce kullanmalımıyım kullanan anneler var mı
BurcuKucuk Burcugok fitil ateş için kullanılır o da çok zor durumda kalırsınız hem bebeğiniz daha küçük fitil için. Gaz için haa damlaları var onları alabilirsiniz, siz kimyonlu su, rezene çayı, kekik çayı deneyebilirsiniz
Deletedmom0099 gazla fitilin bir alakası yok, fitil çok zor durumda yüksek ateş olması halinde kullanılır
Burcugok PasaAnnesii gaz ilaci kullanıyorum ama hâlâ cok ağlıyor cok gazlı fayda etmiyor.fitil de kullanmicam dogru değilmiş kullanmak
PasaAnnesii Burcugok fitil etkili değil ama ılık banyo yaptırın Bi yatırıp gaz çıkarmayın ayağınıza gezdirin sırtını sivazlayin öylede rahat çıkarıyor birde ters tutup karnından tutup sırtını sivazlayin öylede çıkıyor gaz ilacı da sab simplex iyi geldi deneyin birde kimyon çatıda biraz iyi geliyir sizde rezene yapıp için
Burcugok PasaAnnesii teşekkürler kimyon cayini ıciyorum kendim bebege verenlerde varmis ama ben vermedim hic siz vermismiydiniz.
Kzyy Burcugok biogaia ve nurse harvey damlaları birlikte kullandım bol bolda masaj yaptım sıkıntılı bir dönemdi bizdede Zor atlattık
Kzyy Burcugok 😁 bnde çok saymıştım 5 6 dan sonra da ek gıdadan dolayı devam etti bi müddet daha şimdilik iyiz
Mu-Mi Burcugok canım fitil anlık sonra gene sancilanicak sürekli fitil veremezsinki sen karnına sıcak havlu koy mutlaka masaj yap kendin rezene kimyon tüket bebeğinde probiyotik ve gaz damlası kullan hem paranox fiilden bahsediyorsan o zor durumda kalmadıkça kullanilmiyo
Burcugok Mu-Mi fitil vermedim zaten vicdanım el vermedi 😔damla kullaniyorum ama faydası yok yine ayni.
Mu-Mi Burcugok canim tek ilacı zaman ama sen sürekli gazını çıkarmaya çalış alttan ne kadar çıkarsa o kadar kârdır
Burcugok Mu-Mi zaten üstten hic cikartmiyor o kadar pat pat vuruyorum sırtına yok. Tek umudum 3 aydan sonra uzamaması.