Aselkooo Yıldık yemin ediyorum o kokudan. Tavayı kullanmak için açıyoruz direk olarak koku çıkıyor 👹
Beko aldık iyi diye yalan oldu. Finish sıvoya geçtik yine olmadı. Eko 4 saatte yıkıyor, birde durulama açıyorım yıldım vallahaa.
Hep aynı mı bu makinelar ya